reklama

fejsbuk

Facebooku mám plné zuby a tak som ho prestal používať. Nepodarilo sa mi ho zrušiť , ani netuším ako sa to robí a tak tam zostal aj bez mojej prítomnosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

V súčasnej dobe sa snažím priateliť reálne, mimo facebook, ale zároveň uplatňujem rovnaké zásady. Ráno vstanem a dopodrobna zdokumentujem svoju obvyklú činnosť. Pofotím si raňajky, spišské párky s horčicou, rannú hygienu, ale samozrejme v medziach slušnosti. Zdokumentujem čo sa zmenilo od včera v mojej záhrade, v byte, garáži a nakoniec nafotím aj našu ulicu. Fotky pekne vytlačím a urobím z nich aspoň po dvadsať kópii. Cestou do práce, keď idem po ulici, zastavujem okoloidúcich, rozdám im fotografie a porozprávam im, čo som jedol, ako sa cítim, čo som všetko robil, ako som spal, aký film som večer videl a čo hodlám robiť dnes. Nezabudnem každému pripomenúť, že ho milujem a chcem byť s ním priateľ a teším sa na ďalšie stretnutie. V trolejbuse pozorne načúvam rozhovory iných ľudí a niekedy sa zapájam do ich rozhovoru. Tak isto ich všetkých ubezpečím, že ich milujem a teším sa na naše priateľstvo. V práci poväčšine fotím len pikošky, lebo práca je sama o sebe nudná, stereotypná a ja chcem byť originálny. Pofotím nenápadne kolegyňu, ktorá prišla v minisukni. Skúšam tajne aj pod stolom, lebo mám takú šikovnú paličku na mobil, selfi palička. Nezabudnem pripomenúť všetkým kolegom, že ich milujem a teším sa z nášho vzájomného priateľstva. Tesne pred koncom pracovnej doby, vytlačím a skopírujem fotografie aby som mohol cestou z práce rozdávať okoloidúcim, novým priateľom. Tak to robím každý deň a ono to funguje.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mám šiestich nových priateľov, ktorí má milujú a sú mi neustále v pätách. Dvaja policajti, jeden žiarlivý manžel. Jeden súkromný detektív, jeden psychiater a jeden právnik.

Jozef Mathia

Jozef Mathia

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nie som finalista Vyvolených, nemám politickú minulosť, nemám milenky z radov televíznych moderatoriek, nezomieram na rakovinu... vediem obyčajný život, ale sem tam niečo napíšem... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu