reklama

Úrad vlády kríza obchádza

Hneď na začiatku sa musím priznať že nepatrím k pravidelným čitateľom stránky http://www.vlada.gov.sk. Práve naopak, túto stránku som navštívil prvý krát, ale rozhodne nie naposledy. Ale poďme pekne po poriadku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Minulé poludnie zasvietilo u nás slniečko. Cez obed som zašiel so svojím kolegom do kaviarne, ktorá je hneď oproti našej firme. Terasa bola zaliata slnkom a spríjemňovala obedňajšiu prestávku pri dobrom presse. Sedeli sme tam približne dvadsať minút. Obaja sme vychutnávali kávu a vzácne teplo pripomínajúce leto. Pri sledovaní okolia mi neušli pozornosti premávajúce sa policajne auta. Začal som ich počítať a za tu krátku dobu okolo nás prešlo päť aut s nápisom „pomáhať a chrániť“. Vysmiaty chlapci sa pomalinky presúvali po pešej zóne jedným smerom, druhý šli ešte pomalšie opačným smerom. Vždy iný, na inom aute a minimálne dvaja. Päť hliadok za dvadsať minút na tom istom úseku. Pri dennodennom opakovaní našich vládnych činiteľov o neustálej potrebe šetrenia, je to prinajmenšom mrhanie našich prostriedkov. Áno našich finančných prostriedkov, lebo mi sa skladáme nielen na ich platy a nadštandardné sociálne zabezpečenie, ale aj na pohonné hmoty. Nasledujúci deň pri ceste medzi Prešovom Kapušanmi, čo je asi deväť kilometrov som ich narátal šesť! Tri auta stali roztrúsene popri ceste a tri sa premávali. Asi to bola náhoda, možno hľadali teroristov, alebo nacvičovali pomáhanie a chránenie ľudí z ktorých žijú. Keď som sa vrátil k svojmu počítaču, navštívil som hore uvedenú stránku www.vlada.gov.sk. Je priehľadná a dá sa ľahko v nej orientovať. Chcel som sa dočítať niečo o šetrení a tak som klikol na objednávky. V tabuľke sú rozpísané denné objednávky úradu. Nemám toľko času aby som robil štatistiky, predsa len nie som platený z daní občanov, ale naopak ja som jeden z platcov, ale zobral som posledných sedem zverejnených pracovných dní. Od 21.5.2013 do 29.5.2013 úrad vlády nakúpil tovar a služby za 94 611,71 EUR, čo je v priemere 13 515,96 EUR denne. Podotýkam že nejde o prevádzku úradu, energie, dopravu, mzdy, ale o drobné nákupy. Ako by povedali bratia Česi, o prkotiny. Tak napríklad 29.5.2013 ovocie , zelenina, vlašské orechy na mesiac jun – 4 000, EUR, ďalej z toho istého dňa , nerezový príbor súbor Monika – 4 333,39 EUR, alebo Inzercia Deň otvorených dverí na ÚV SR v denníku Nový čas – 6 561 EUR . Samozrejme sú aj menšie sumy, napríklad 22.5.2013 Zabezpečenie zájazdu do Family parku, Rakúsko – 3 585,20 EUR a tak by sa dalo pokračovať. To je ale len jeden úrad, kde sú ministerstva a ďalšie a ďalšie úrady o ktorých ani netušíme ? Za sedem dní skoro 95 000 EUR. To je asi 271 dôchodkov pre môjho otca.

Jozef Mathia

Jozef Mathia

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nie som finalista Vyvolených, nemám politickú minulosť, nemám milenky z radov televíznych moderatoriek, nezomieram na rakovinu... vediem obyčajný život, ale sem tam niečo napíšem... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu